czwartek, 10 kwietnia 2014

Następny blog?

Hej:)
Piszę ten uśmieszek smutno. Dlaczego? Bo zastanawiam się, czy opłaca się dalej pisać. Dziewczyny, chłopacy, ja was kocham, naprawdę. Al obawiam się, że nie mogę, po prostu nie mogę pisać dla, ilu? Trzech osób? Przepraszam osoby też, które po prostu nie komentują, ale komentarz też jest kopniakiem w tyłek dla bloggera, motywuje do działania. Więc podjęłam decyzję. Jeżeli pod tym postem będzie min. 20 komentarzy z tekstem "Chcę" po skończeniu tego bloga biorę się za kontynuację. Możecie to zrobić?
Nie ważne co, kochająca was,
Serafino

24 komentarze:

  1. Ją chętnie czytam twój blog i byłoby mi smutno gdybyś nie dokończyła tej historii. przepraszam że dotąd nie komentowałam. życzę weny i pozdrawiam.
    Mo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no błagam, nie zostawiaj nas. Co ja zrobię jak nie będę wiedziała, co dalej? Proszę nie zostawiaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz moim zdaniem nie powinno się wymagać od czytelników danej liczby komentarzy, nie wiem jak innych ale mnie to zniechęca, ponieważ uważam że komentowanie to sprawa każdego , a nie że ktoś chce tyle a tyle komów i już!
    Nie powinnaś wymagać tego , jeżeli założyłaś blog, nie podawaj się tylko dlatego że nie wszyscy komentują. Chyba zdawałaś sobie sprawę z tego że nie od razu staniesz się sławną autorką bloga.
    Powinnaś cieszyć się z każdego nawet pojedynczego komentarza, ale to tylkko moje zdanie pozdrawiam Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka, rozumiem twoje zdanie, bo w pierwszym odruchu też mnie to na blogach zniechęca. Nie robię więc czegoś takiego przy rozdziałach, ale tutaj to jest dla mnie ważne. Zdaję sobie sprawę, że czasami sama nie zostawiam koma. Więc jeżeli ktoś nie komentuje, ok, ale tutaj, przy sprawdzaniu osób "którym zależy" prosiłabym o komentarze gorąco.
      SIH

      Usuń
  4. Ja uwielbiam Twojego bloga, codziennie tu zaglądam w nadziei ujrzenia nowego rozdziału. Błagam, nie odchodź, pisz dalej, bo świetnie Ci to wychodzi i zapewniam, że masz swoje grono wiernych fanów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham...Kocham...Kocham!! Nieprzestawaj pisać proszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytamy... Ja czytam napewno!! Bardzo mi sie podoba i pomysł i fabuła.Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. CHCĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne że chcę :D
    ~Loli

    OdpowiedzUsuń
  10. Eno, robię sobie wolne, wracam, a tu taki njus? :o
    Nie zgadzam się!
    I want more, so...
    Opuściłam się. Dziś czytam wszystko od początku i czekam na więcej. Rozumiemy się? No mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadaj na http://7potterow.blogspot.com/ i zbieraj czytelników ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie nie komentowałam, ale to tylko z lenistwa...
    Chcę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce na Merlina no! Odkrylam bloga i dzisiaj dosłownie pochlonelam wszystkie rozdziały! Jest dużo akcjii , nie ma co! :D Kiedy następny rozfział? :(
    P.J.M
    Ps. Strasznie oczy mnie bolą od tego czytania przez caly czas na małym telefoniku. xd Ale co tam..! Żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że bardzo bym chciała, żebyś kontynuowala tego bloga :) Bardzo mnie wciągnoł. Przepraszam, że nie komentuje pod rozdziałami, ale nie skupiam się na komentowaniu, ale na akcji :) A muszę przyznać, że bardzo dobrze piszesz :)
    Ruda :*

    OdpowiedzUsuń